alex 是一個來自羅馬尼亞的沙發主~
當我提說要待一個禮拜時~他說他無法肯定~
會再給我回覆看是不是能住這麻久~

 

.

2016 10


但結果他後來也沒再告訴我~所以我就想~應該可以吧~
後來到的時後~他來接我~還問我說~所以你隔天要住哪裡?
我說~咦~我不知道耶~哈哈哈哈~
因為他告訴我隔天以後他要離開兩天去客戶那邊~
所以要的話~我得要禮拜天後才能再回來住~
但我實在好懶惰啊~不想搬來搬去~所以後來找到了另一個沙發主~


alex is my first host while i stay in toronto,
after i send him my request, he get back to me very fast,
but he wasant so sure if i will be around the all week i request or not,
he didnt let me know how was it after he accept.
and i dont really dare to ask, cuz i didnt find anyone else actually,
so i just pretend and try to convice myself, 
he can host me all week long....
and also he offer to come to airport to pick me up,
that was so nice of him i will say,
but when we meet, he ask me where i m going next day?
i just like...uh...I DONT KNOW! lol
but he have to leave for few days,
so, finally i find someone and can move,
and he also told me if i can wait, he can help me to drop my bag when he come back.
cuz i have very heavy bag........
i m just so lazy to move around, so even he told me i cant stay at his place longer,
i just decide not to keep stay with him.


我就說~沒關係~我就住另一邊就好了~

我到多倫多的時候~已經九點多了~
Alex來機場接我後~回到家後就很晚了~
但我們還是聊到半夜三點多~
講白了我超佩服我自己的~
因為我才剛下飛機耶~~~經過了層層轉機~
其實有點累說~但是~跟alex聊了一整晚~
倒是解了我很多的疑惑~
因為我有超多奇怪的問題~然後我瘋狂地問~
有一種~如果現在不問~應該~再也沒有人可以回答我的問題了吧~
哈哈哈哈~
when i arrive is almost 10pm and after,
we had "long talk" i cant believe i can just talk with him till 3am in the morning,
i mean, i dont have any jetleg, i was really sleepy,
but i just keep ask him some questions,
and he is so funny tho...


不過我超佩服他的~因為他工作的時間很長耶~
睡眠時間又短~
而且他還會周遊列國~因為他得為了工作會到處跑~
整個就很累的感覺~~希望我不需要跟他一樣  哈哈哈哈

anyway, he is really awesome, he work for long time with some short sleep,
and need to traveling around cuz his job,
when i hear it, i just feel so tired for him,
but he made it! 
but i hope i dont need to be like that one day~lol

 

後記:我忘記我有沒有跟他拍照,我現在找不到照片。

不過有沒有人好奇我們聊什麻?

我們都在聊......男生的生殖器。怎麻開始的我也不知道。

不過我的宗旨就是只出嘴不動手都好說。而且我們不是聊

會讓你不舒服覺得有被性騷擾的感覺的那種。
 

 

undefined


arrow
arrow

    Peyton 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()