繼上一篇所說~跟著我的沙發主開車到她家~

他告訴我~他跟他哥哥住~

所以我會見到他哥哥~

他家沒有很整齊~畢竟兩個男生住~

而且因為他有時候都會來往glasgow跟invercargill~

so, after i have a lift from my host~fergus~

we arrive his place,

hee live with his brother,

so i met his brother,

his house is not that neat~:P

consider is two guys live together~:)

he return glasgow and invercargill sometimes~

 

.

並且她通常都是都是租車後自己開車~

(我們就聊到他鄰居應該會覺得她很有錢~

每次都開不同的車~因為是租車咩~

但鄰居不一定知道~直到這次~

因為租的是租車公司的廂型車~

所以有租車公司的字樣)

他就買了一台行車紀錄器~

他的新玩具~所以他就把她放在車上開始錄~

到他家後他就開始看他整路錄的成品~

所以他就很忙~

而我就很放寬心的開始做我自己的事情~

然後他哥哥還煮飯給我們吃~

偶爾就稍微跟他聊一下天~

而且他還有一隻超可愛的水怪~

他說他買的時候~就看到這隻覺得她很可愛很不一樣~

所以就決定買這隻~

(所以最後我也在離開蘇格蘭之前~也為我自己找到一隻水怪~)

然後我要拍照的時候~我就說~讓小水怪一起吧! 哈哈哈哈

隔天我要離開時~他還乾脆帶了我去尼斯湖~雖然沒看到水怪~哈哈哈哈哈~

但可惜雨下很大~天氣很糟~所以我就隨便拍了幾張照當到此一遊就離開了~

然後因為我下一個沙發主的家也很近~他甚至就乾脆把我帶到那邊~

省的我在雨中搭便車~~~人超好~~

希望下次有機會再見面囉!!!

so he always rent a car

(we guess his neighbor will think he is rich~

change the car all the time~

till this time, his van have a rental mark~)

so he bought a small camera for recording on the road~

is like his new toy~

when we got home,

he start checking the video~

so he was busy~

then i am just so release doing my own thing~

and his brother start cooking for us~

and i just talk a bit with his brother~

also talk a bit with him~

he have a super cute monster toy~

he said when he saw it, he feel this one looks different then other~

so he decide to get this one,

(after i also find one for myself, need to looking long time and everywhere then i can find the cute one i like)

his one is so cute, so when i take picture with fergus,

i said, the monster need to be in the pictures as well~~:)

it was shame i didnt talk with fergus too much~

but i feel comfatable to stay with him,

next day when i m leaving, he bring me to loch ness have a look,

cuz is not so far, but it is just very bad weather,

after that he even bring me to my next host, 

really nice of him, so appericate!!! hope can meet you again! 

 

 

 

 

 

undefined


arrow
arrow

    Peyton 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()